HIDE AND SEEK

Yey mf! Nejmen godmorgon :) Jag och Saga vakna för typ en timme sen... Men nu har hon åkt hem. Hon skulle gymma. Jag bah äeeh stannar hemma och chillar på en gås istället. Fan va jobbigt xd Haha blää. Nej men jag ska lixom försöka plugga lite idag? Vi får se hur det går.. :( Buhuhu FML. Haha jag drömde att jag såg massa t-shirtar som det stod FYL och FML på. Jag va såhääär nära på att köpa en FYL till Erik och Agnes. I drömmen asså. Heh! Nej men nu ska jag sätta på OC? (a) Sen äta frukost. Är ifs inte hungrig men... Godisen och B&Jn är kvar från igår. Men eftersom det var jag som betala så antar jag att det är mitt!!!!!? Heh skoja. Pyyyss

whoa läskig b-rud ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0