HIPZZZ.. NJA

Hejhej. Nu är jag här igen. Hehe nej men, Agnes ska komma hit snart hihi. Som vanligt.. Nej men asså vi bor lixom.. Två hus ifrån varann, det är svårt att inte vara med varann då. Samma med Emma. Vi har en liten fjuttig lekpark mellan oss lixom. Och simon bor två hus och höger om mig. Och i huset breve mig bor Jesper och Jenny. Och på Emmas gata bor Simon (andra simon) och i hennes hus bor ju hennes brorsa oxå. Aah asså vi är rätt många här. Lite utspritt. Juste, Denise bor på Emmas gata oxå, men henne var det evigheter man var med sen! :o Jaja ojoj, typ "alla vi barn i bullerbyn" / "alla vi barn i bergaghettot" ?!?! Nej men a, vi ska kolla OC typ? Igen hehe. Nej men det är soft att ba koppla in den i teven och sen njuta av deras kaotiska liv, fniss. Hihi bloggar sen! Juste ja har på mig gråa strumpor nu. Åh vad jag älskar känslan av att ha gråa strumpor! ♥
Kolla vilka bröder vi är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0