HOME

Hej babys! ;d haha, hemma nu. Eller kom hem för typ en halvtimme sen. Har tryckt två frallor och jävlaarr va mätt jag är! Ska på träning om typ en kvart, pappa kommer och hämtar mig. Chill? Ja ganska?! :D De va niiice på bilden, för Sebbe va så jävla snygg!!! Asså de va sjuuuukt, killar ska ha en liten gullig tofs där bak åååh :') Då blir man ju en aning kär!! Åh herre. Aja, nu ska jag leta upp min sticka, ta fram vattenflaska och dunka dunka hihi. 'tagga' :P Läsa bloggar osv osv, bloggar sen! Puss

Här har vi min lilla pluttbebis :') men här va han inte långhårig. Det är de dom ska va!!!!!

Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Haha, ja det var inklippt i bilden x) Snygg header! :) <3

2011-03-09 @ 18:04:42
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0