HYPERNEURUKUSTIKAKONTRAVIBRATIONER,

Det är vad jag har lidit av denna eftermiddag, sjukt störande!!!! Åh. Aja, kom hem för typ en timme sen, åkte till mormor o morfar efter skolan med mamii, nice! Morfar så söt :') hihi, aja. Idag i skolan vare typ nice, som vanligt. Haha, fick tillbaka SO inlämningen. Trodde inte att jag skulle få det jag fick men det fick jag! :D Haha den HK provet, vi plugga ju knappt, men fick VG?! Asnice!!! Fast dålgt för att va mig, aja skitsamma. Ikväll vettefan vad som händer asså, tack snö, jävla snö. Blir väl att va hemma, eller nåt. Måste börja packa lite, eller aa. Mycket haha, åker ju till vemdalen på söndag. Prao med Saga you know!! Brb

igår jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0