IF I WAS A RICH GIRL

Seriöst kan Abercrombie(&fitch) sluta vara dyrt? Det är inte kul. Det va billigt i USA. Men här äre typ... 15 kr billigare? Men jaa.. Om inte dyrare. Ähjavene. Är inne på hemsidan och jag bah den vill jag ha, åh den där oxå, åååh en sån har jag velat haft aslänge, den här skulle passa asbra till mina bruna ben (lol) åh den här va jättesöt lalala. K! K!!!! Fucking k, haha. Jag kommer typ gå in, känna doften (aaaaaaahmygod) :D haha och sen börja gråta och gå ut. Vet ni att man måste ha modellkarriär för att få jobba där? Jo de sant, alla e ssskitsnygga. En i USA. Man bah phuuuew is it hot in here or is it just you? Hehehe. Nej men ärligt, lätt topp 10 på snyggaste killar jag har träffat (a) Hihi :$ Nej men ska fortsätta kolla OC nu. Lol att klockan är kvart i elva. Den borde va typ två? :o Urn urn.. TJOOOHO

Åh kan jag sluta va så snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0