JAG ÄR KÄR.

Det bara är så. Omg. Hej alla stalkers. Vad händer? Kom hem för ett tag sen, eller "hem". Ligger i sängen och kollar bloggar iaf. Fick råflipp när jag såg ett mail som Moas pappa hade skickat ut haha.. Inte på honom utan på typ föräldragruppen..? Skitsamma. Idag vare.. Nice! Fast jag köpte inte så mycket. Två asstekiga brillor. Det står fuck fuck fuck fuck på ena glaset på dom, på andra ståre you you you you. Hahaha typ asgay men dom e stek. Sen köpte jag abercrombie parfymen (!!!!) Och ett par röda shorts därifrån. Gillart! Skulle köpt bikini där oxå men dom satt så konstigt :( haha. Har jag köpt nåt mer..? Javene dont think so. Haha juste, rubriken.. När vi kom in på A&F så ståre en tjej och en kille i ingången. Okej nice? Ja!!! För killen hade uppknäppt skjorta och va ssssskitsnygg. Och ja antagligen så hade han 6pack. hahahah satan jag bara gick runt o log hela tiden där inne :') Men jag vågade inte fota me honom hahaha.. Jaja skitsamma. Ska plugga nu. Mamma är fuckat jobbig. Bloggar sen!

PS!!! det här skulle upp för typ två timmar sen. minst. men datan fucka sen somna jag. wops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0