JAG ÄR STOLT

Jaaa.. Klar med ett land nu. Börjat på Brasilien, sen ere bara Argentina kvar. Det tråkigaste är ju att kolla typ flygbiljetter och flyg???? Man bah okej göre själva! Men nej. Nu ska jag fortsätta snacka med Marcus aka jättekåt och sätta på OC! Åh saknar hihi. Sen äre att börja kolla på season fouuur bitches. Åh juste jag har ju BJ där nere. Läär ju hämta? Mamma o pappa ville att jag skulle med och åka skridskor på isen. Gjorde de typ hela tiden förra året :') Men Rasmus ska inte med och då ere tråååk...  Aja vi får se! Nu ska jag iaf kolla OC som sagt hihi. Sen imorn blire litelite plugg. `Kanske ikväll oxå?

äkta amanda foto hihihi . typ jättegay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0