JEFFFLA SKIT

Tjozz! Vg? Själv sitter man och googlar på Michael Jackson, typ asläskigt. Haha nej skoja. Men aa, det får bli artisten jag och Saga snackar om imorn på redovisningen. Jag är snart klar med vårt grupparbete. Saga är ju lite efterbliven så hon drar iväg i typ 5 timmar. Kunde inte gjort nåt innan det? Bra att du tar ansvar Sagis ♥ Nej ärligt jag blir fan irriterad. Haha, aja. Life is a bitch, jotack. Sen hatar min musiklärare mig, eller jo, det är ömsesidigt. Blä - hippie. Nej nu ska jag funta på vilka låtar vi ska spela... Vilka ska man ta? Det är frågan!!! Känns lite gay å bah nu sätter vi på MJ, king of pop <3333

Lite skAdeglädje på det där och jag är nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0