KNAZ

Hey. Det har inte gått att logga in på bloggen så därav ingen blogning hihi. Nu har jag fixat ipoden, eller a, lagt in låtar. Orkar inte fixa appar o grejer nu. Lol. Aja, ska sätta på en film nu tror jag. Typ 8 mile? Aslänge sen jag såg den! Buhuhuhu.. Och så ska jag äta lunch, typ. Nåt sånt :p Hehe, chillar i min onepiece btw. Lol som att jag inte kommer göra det resten av året, my god den är sjukt skön. Sen är det inte så fult med dom. Asså den sitter ju typ bra. När jag hade på mig Towas såg jag ut som ett jävla jag vet inte vad. Fast den va ifs XS. Jag tog M :D haha för den krymper när man tvättar den, not good!! Sen sa hon i butiken att det är skönare med en större, lol antagligen. Baggy är nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0