KOLLA JAG LEVER

Haha tro det eller ej, nej men aa vi har inte haft tid att blogga riktigt. Men idag äre degdag, ska jag berätta? Typ vad vi får göra och sånt? Ja jag göre. Vi börjar kvart över 8. Men vi kan komm typ lite innan 9 om vi vill. För vi sitter ändå bara och degar i personalrummet med alla lärare. Sjukt sköna hela bunten btw. Åh. Men nu är Andreas på SM :( Buhuhu. Nej det är typ nice för han gjorde ändå bara illa mig. Kallar mig praktikant så alla ungar gör det oxå, puttar av mig från liften, jättepinsamt, drar mig i håret så jag flyger ner i backen och får typ knäskada. Drar mig i håret i omkl rummet osvosv.. Vinn nurå ADDE! Sen har vi fem lektioner per dag. whooa. Så jävla jobbigt haha. En kvarts rast mellan varje oxå, tjoho!! Nej men det är asnice!!

Det är olika skills på grupperna oxå, dom heter lixom typ. Snöbollar, snögubbar, snöstjärnor, snökanoner. (det är dom minsta i ordning) asså snöbollar är sämst. Sen äre smygare, glidare, svängare och fräsare! :D Jag hade snöbollar, snöstjärnor, snökanoner svängare och fräsare (?) Men sen var jag med i andra grupper ibland oxå. Nice? Nice!! Eh.. Ja, det är assoft här iaf. Lediga idag och igår, men har inte orkat ta oss ut haha. MEn nu snöar det som satan, godjul!! Ah, nej nu jävlar är mina smurfar klara, och detta inlägg är liiite för långt va? ;) Peace out


Bytheway, saga har oxå köpt onepiece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0