MAMA'S ALWAYS RIGHT

De sant. Aja, hemma från en lökig träning nu iaf, gillart! Vad jag gillar mest är att vi möter p12 sista 20. Det är rääätt nice. För även om dom är typ 1.40 så köttar dom mer än vad mitt lag gör tillsammans! -.- Men de är nice, att dom göre asså, för då får man lite motstånd. Men dom har ju inget, asså om jag trycker till då flyger dom ju typ. Man bah aha! Men liiite. Deras tönt till tränare -.- sa till mig efter bah, sluta kötta mina 98or. Då sa jag att det blir värre. Svaret blev : Nästa match är jag med. Okej? JEeTTI hhahah Joanna. Men dom e fett bra, haha. Tar oss typ. YÄY!
Jag gjorde mål. ÄgdAAAAA! Ska lägga in bilder nu, fota massa idag. Sen duscha!
BTW. Tony berätta vad jag fick på novellen.. "högsta betyg" hihi

Saga är söt

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Amanda.

2011-03-09 @ 19:47:06
URL: http://pahlstad.blogg.se/
Postat av: della

zöt.



sv; Kossor är söta. Jag har haft en <3

2011-03-09 @ 19:55:43
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0