MÅSTE BARA SÄGA..

Att jag hitta sladden till min externa hårddisk nyss. Eller a, den låg på mitt rum när jag kom hem. så pappa hitta den! Tack pappa!! :D För nu kan jag lägga över alla bilder på datan på den. Eller jag har redan massa där men jag lägger ju över nya hela tiden. Så jag har typ... 20 000 bilder? På den? Haha nej men javene. Den är röd iaf. Skitsöt hihi. Så det är ssskitbra om min dator kraschar, vilket inte skulle förvåna mig. inget fel på VAIO, nej nej tvärtom dom e bra, men den är lite knas... Jaja, om den kraschar, då äre ju typ bilderna som är viktigast?? Aight, så. Då har jag dom redan!! Så jävla bra! ;) Så spring och köp en nu. Eller. Det är nog inte öppet nånstans, och det är kallt ute. Så.. Åk och köp imorn!! Bra det var det hej hej !!OCH HORA DÄR GLAPPA DEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0