MATCH TAAAGG

Hihi, godmorgon! Nu har jag ätit frukost, och håller på att klä på mig. Märkte nyss att min sport BH va för liten ;s Fett obehagligt, dom trycks ihop haha -.- Aja, jag är typ nervös, haha för det är en viktig match. Lol som att vi kommer gå vidare. ( wow självförtroende ) men aa... Om vi inte gör det ska jag blogga hela dagen, okej? Nice! Men vi håller tummarna för att vi vinner. :) Nu ska jag gå ner oc hämta plåster till min tå som tyyp blöder man bh m nice!!!
Btw, vi köpte 8 munkar igår, asnice!!!

I väntan på tåget... Kan man ha lite tråkigt

Om det är någon som kan gissa mitt nr så får den länkning! :D Lol

Kommentarer
Postat av: Anonym

4

2011-03-13 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0