NÅGRA GREJER..

Som jag vill berätta. eller ah. Ett, att Dessie har flyttat sin blogg - det sögju? Det va jättefult. Haha. Två, jag åt första glassen i år!! :D Den var dock (haha?) inte spec god. Nya twister typ. Det va ju mjölkglass eller vad det heter i. Blä, så den fick nicke. Eller jag fick tbx den när de bah va isglass kvar (y' . Tre, asnice med smakprov på Oreos på Ica idag!!! Jag skojar inte om jag säger att vi frossa på lunchrasten och efter skolan, shiiit.. Fyra, wtf flodvåg i Japan? Haha asrandom! Läskigt som fan. Jag va ju i luften påväg till Thaiiii när det hände 04. Inte nice! Så det va ju sådär lagom nice på stränderna, typ säckar med gud vet vad i. Och parasoll o skit i vattnet när man bada. Så helt plötsligt kunde det komma typ en stol flytandes, man bah aha... Och så hamna vi på samma hotell som alla som hade vart med om det, så det enda som vi fick höra vad om det, kul resa, kul!!!! Lol att vi va där två år efter oxå? Nu vill jag tbx, haha (?)

ooouff fjortisligan

Kommentarer
Postat av: della

sv, kärlek ill bondgårdar <3<3 <3

2011-03-12 @ 00:17:58
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0