ORKAR INTE

Blä, godmorgon. Händerå? Chillar själv. Nej men har precis ätit frukost, ska gå ner till jobbet snart, eller aa om typ 20 kanske. Vetefan när vi börjar. Bara vi är där innan kvart över nio haha. Nice ju. Aja, idag ska vi stanna kvar efter jobbet (lol) och plugga. Eller typ ställa frågor och sånt till handledaren. Nice ju!! Hon är så söt =)) hihi. Nej men typ intervjua osvosv.. Men de är nice, vi lär ju sitta i personalrummet där vi typ bor nu för tiden. Det är nice, för då kan man ta hot chocolate!! Värsta kaffemaskinen där ba wrom wrom. Jag är typ beroende nu. Heeeh. Saga har ju sockerfri vecka pga sina blåsor i käften hahaha.. Det går inge bra för henne när vi är nära den :( Aja nu ska jag pysa. Eller borsta tänderna och göra en fin liten fläta av mitt äckliga hår!

Typ nice? Nyss :)

Och där sitter jag nu va hihihiih. Aja tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0