PAY NO ATTENTION TO THEM HATERS CUZ WE WHIP 'EM OFF

Nu har jag duschat, rätt chill. Nu ska jag bara klicka in på någon resesajt och kolla flygbiljetter sen har jag fan pluggat klart. Ligger typ bra till nu (!!!) Så jag göre in skuuul.. Haha har med mig datorn imorn oxå. Det är så jävla skönt. Fast jag skulle vilja ha en skoldator. Lol det va en som kommentera att jag ska videoblogga. Man bah aa det lär ju hända? Nej men jag kan göra det när jag är med typ Saga. Men om man är själv är det ju pinsamt?! Haha bah hej bloggen, idag har jag vart i skolan (lol det vet ni ju) och det sög (det måste man säga annars tror ni jag är geek) .. Eh hehe jag vet inte vad jag ska säga (klassiker, drar sig i håret, kollar på sig själv i spegeln och missar helt att filma på sig själv) Jag har inget speciellt att säga, men aa... Pusspuss (drar en släääääängkysss ASGAY)

Sitter här och skäms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0