SWEET DREAMS

Åh! Jag drömde att jag spelade en basketmatch inatt.. Åh :( vill tillbaka haha! Vi vann iaf med 86-52 (lol) sen kom typ alla killar som hade sagt till mig hur bögig sport basket va när jag spelade, och bah spelar du baskeT??? Dom hade liksom börjat haha. Men jag gjorde typ bara två mål?! Asläskigt, fan. När jag lira då vare typ, 10 mål varje match hahaha. Aja, skitsamma. Della smsade mig så jag vaknade och fråga om jag ville hänga med till stan me henne och hanna. Då smsade jag Agnes och sa det, skulle fråga om hon ville hänka. Så blir svaret; Hanna frågade mig haha! Så ah, Agnes ska bara duscha typ. Sen drar vi till stan. Shit har jag ens pengar.. -.- Aja, det får vi ta reda på! Tjo

Varför så söt amanda? -.-

Kommentarer
Postat av: della

mitt öga matchar med mina byxor hur nice?!?!

2011-03-12 @ 12:49:21
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0