TJOHOO

Heeej! Nu har jag äntligen internet! Haha, vi kom nyss hem. vi har vart ute och gott på ströget ;) Haha, lol. Käkat middag o Rasmus köpte lite t-shirtar. Imorn äre min tur.. Haha vi hitta Abercrombie&Fitch. So fetch. Gillart! Men vi kommer typ gå ut vid 12 eller nåt för mamma ska på kundbesök vid 10 så vi ska sova uuuut! Tror jag? Om vi inte drar ut och shoppar lite hihi. Nej men nu ska jag sätta på mig mjukisar och sätta på OC. Åh. Sen ska jag läsa sen tidning haha! Juste vi bor i en lägenhet, det är typ rääätt nice? Jag kan lägga upp bilder imorn? På morgonen då asså. Det är rääätt kallt här ändå! Jag trodde det skulle va typ värsta vårkänslan med sol och värme o grejer. Inte de ba. Typ molnigt och sssskitkallt! :o Haha klagarn. Ne men nu ska jag byta om. Bloggar snart kanske!

STRÖG1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0