URN!

Hej godkväll osvosv.. Agnes gick hem nyss. Vi har lanat OC hela kvällen. 6 avsnitt kanske? Wow! :P Sjukt nice ju. Men nej nu ska jag gå och lägga mig. Imorn ska jag plugga, packa (berättar imorn) om det blir nåt, och typ va med Agnes? haha sola oxå! ♥ Det var ett tag sen.. Börjar känna mig lite blek :( Det suger! Man käänner sig typ fett äcklig. Man vill ju va brun och fräsch hihihi. Lol låter typ som Dessie nu?? Juste Saga, jag sa ju att det inte skulle hålla mer än två veckor!! :@ vare ens det? Nej vafan kom igen nu. Jag vill läsa din blogg. Alla vill aight? Pyss

Hahahhahaha vadå hej jag gillar korv?! Hhahha min lilla kusin, jag håller honom upp o ner :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0