VÄGRA SNYGG, VÅGA VARA FUL

Hah typ mitt motto this week. Nej men känner mig ful bara. Då orkar jag inte ha snygga kläder. Lol jag har inga men a. Så det lär ju bli degkläder hela veckan, kuul... Haha nej blä jag blir typ äcklad. -.- Men nu ska jag antingen sätta på 8 mile, OC, eller Dear John, vilken vet jag inte än. Antar att ödet får bestämma det. Höööh, imorn äre somsagt griller, nice? nice! Men jag orkar inte ta med mig mina för dom är för stora och min hjälm är gul och det är det enda erik o nicke snackar om. Hur snygg den är asså. Att den e stek typ, man bah javet jag är stek? Sen äre jobbigt att gå runt o bära på allt. Heeeh, hoppas det finns att lånarå. Typ från 70talet, gillart.

Det va party i USA. Tagen samtidigt som den på headern ^^^^^^^^ :)) jag&carro. eller fanny? ne carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0