VG? = VAD GÖRS? VA NEJ? MVG? JAHA

Confusing hihihi.. Nej men hej! Hemma nu, rätt chill... Eller ochill, alla boiis gick utan mig till busshållplatsen, så jag fick ta bussen själv. ( lolcryariverbuildabridgeandgetoverit ) ah så tänkte jag ja. Heh, det är rääätt lame att åka buss själv! Men jag överlevde. Nu ska jag gå ner och hämta nåt att äta sen ska jag fortsätta med SOn! Jag har gjort alldeles för mycket. Asså typ skrivit när flyget går och mellanlandning och allt.. Han ville bara ha vad det kosta typ. LOLLLLL! Juste, fick tillbaka min dikt idag, MVG hehe. Juste jag skulle visa den! haha göre i nästa inlägg.. Sen fick vi tbx matteproven oxå.. VG!!! Haha ssskitnöjd (a) Aaaja, bloggar snart pusseeen

Kan jag sluta va så jävla stek? -.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0