VISSTE NI ATT..

- jag är sjukt glapp i käften. det bara kommer
- när jag blir trött, då blir jag typ jättejobbig för omgivningen haha :/ typ ashyper
- jag äääälskar att dansa, asså typ till reaggeton låtar och sånt hahaha så jääävla kul, typ shakira dans
- jag är rädd för tandläkare. jag hatar dom, ärligt fyfan, och typ dom på UMO, och skolsystrar o sånt där. dom sitter där och får reda på allas jävla privata information som verkligen är privat, vafan ska dom veta det för?
- jag har vart djurgårdare hela livet (lol sådan farfar sådan....t barnbarn) men nu är jag typ aikare. typ. eller. jag hejar på dom som vinner ;$
- jag har pussat en ko på munnen, eller aa. det va.. slemmigt
- jag säger alltid samma saker som alla andra!! asså, exakt. kan visa ett exempel som hände nyss


Kommentarer
Postat av: della

HAHAHAHHAHHHAHAAHAAH JA ORKAR intEEEEEE JA HAR OXÅ PUSSSAT EN KOSSIS

2011-03-09 @ 19:12:38
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0