WHEN I GET OLDER I WILL BE STRONGER

Bah wow flashbacks tills i somras?! Aros.. Åh. Saknare. Saknar fotbollen som ett jävla helvete. Men jag ska börja snart igen... Lol som om. Jo men ärligt. aja, jag har inte duschat, och jag har inte satt på OC. Grejen är den, att säger jag att jag "typ" eller "kanske" ska göra det och det, Då blire aldrig så. Aldrig. Jag är så... Impulsiv? Hehe lol vet inte vad det betyder ens. Eller jo lite såhär bah, ja vi drar till DK imorn snäääälla mamma? Typ så va? Aja.. Aw LArs hahaha.. Aja, nej men nu ska jag sluta. Ska duscha snart, as always. Sen när jag kommer tillbaka ska du lägga in en stöt!! Du vet vem du är.
Juste. Grattis AIK! ♥

/ sann aikare (hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0