YEYYYYYYYYYY

Heeej stalkers. Lol nej skoja, jag har ju typ inga besökare längre. Haha, skyll dig själv booo.. Aja, idag vare nice. Vi fick ju nya grupper igår. Jag har snöbollar, snögubbar x2 och vuxen nivå 2 - dubbeltimme. Så sista timmarna har jag två timmar med tre vuxna män och en annan skidlärare. Lol det är asnice. Dom sög igår, idag åkte dom svart man bah wtf? Aja det enda jag kan säga är väl att dom lär sig av dom bästa.. ;) Hahah lol orkar inte Sagas hickar i bakrunden här -.- Dom där två timmarna iaf, vilken pina. Hade inga vantar, orkade inte. Trodde inte att vi skulle till andra berget men aa dit skulle vi ju såklart, men ja klara mig!! Efter följde vi med Linus till parken. Asnice. Rätt fula filmer jag har på mig själv. Filmar när vi åker skoter haha.. Aja nu ska jag fortsätta heja på moldavien och kolla bloggar.. Kanske skriver mer senare tjotjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0