YOU NEVER KNOW, UNLESS YOU TRY


Exakt så köööör. Därför ska jag fan snart ta och ta reda om hur bra alla mina tankade filmer är. Eller jag har ju sett 98 % av dom, men man glömmer ju. Asså sett dom förut. The town har jag, och den bara ligger där. Den vet jag att den e bra, men inte hur bra? Så det ska jag fan ta reda på! :D Hah, ehm.. Men inte idag. För nu ska jag kolla på en annan. Della det är läskigt, vi kollar på typ samma saker och gör typ samma saker. Man bah k. Btw vi har typ likadana solbrillor hihi.. Yayaaaa inte så inte intressant haha. Nu ska jag gå ner och knäppa en cola ♥ sen efter det kommer jag tycka synd om mig själv och bestämma mig för att typ banta. L0L

du är bra ändååååååå <3333 btw här är brillorna heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0