-

Della ditt as fattar du inte ironi?
Aja nu ska jag typ gå och lägga mig. Kommer ändå inte kunnna somna, vetfan vad som har hänt med mig. Men fitta va min dator laggarå!!!!! ÅÅÅÅÅH DAMP jah hör knappt musiken liksom, den låter som att den ska sprängar när som helst, nice! Imorn äre fotboll, ute, på grus, i antagligen slask, yey nice. Neh inte alls, sen det där jefla matteprovet. Ja men va roligt, geometri, hur svårt kan de vara? Jävligt svårt, det märks att det har varit lov. Lars fråga mig idag när jag hade problem med ett tal vad 100 gånger 100 blev. Jag : 200, det där kan jag redan Lars. Aa nej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lek inte

2011-05-04 @ 14:12:41
Postat av: Anonym

Såååå himla snygg! Jag dör! Jag är bara sååå avundsjuk! Hela du är bara så perfekt! Alla måste bara älska dig! Puss på dig sötis!

2011-05-04 @ 15:40:09
Postat av: Annelie

Åå vill vara dig!

2011-05-05 @ 10:01:27
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på denna torsdag?:)



Ville bara tipsa dig om en tävling jag har där du kan vinna en helt valfri vara från www.brandsinfashion.com

du kan välja allt mellan badmode,skor,väskor,smycken,jackor,plånböcker och mycket mer! av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Är du nyfiken på tävlingen?

klicka här så kommer du till inlägget:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 10:14:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0