2 COOL 4 SCHOOL

Lol nej bara skoja. Men va hemma idag, mensvärk tjena tjena. Har sovit till 1. Så jävla skönt. Men nu känns det igen. FML, jag som aldrig har det. Helt seriöst, aldrig! Askefft, aja whatever. Satte på Gossip Girl ♥ när jag vaknade och käka frukost, nice! Haha nu ringde Carro och ville komma och lukta på min Abercrombie parfym haha söt, klart hon får. Jag har knappt använt min, kan bero på att jag är beroende av NYC by SJP hihi.. Aja, haha kolla mig i spegeln nyss. GASH MY HAIR. Fyfan va slitet det är, dags och klippa sig? Buhuh hatar det. Nej men smsade mamma nyss och sa det så hon skulle kolla om hon hitta nåt! ;d Nice ju! Aja, nu ska jag kolla GG igen.. Å älskar, puss

Skulle ni kunna tänka er mig i kort? Typ till axlarna? Nej usch va hemskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0