DAAAAMP PÅ DIG

Blä! Hej bloggis händer? Kom hem från Sebbe nyss. Det va nice. Viktor Nicke och Marcus va med oxå, vi chilla lite, spela NHL, sen cykla vi t golden så käka sebbe haha. Sen drog Marcus och Nicke hem t Marcus men dom kom t Sebbe sen igen. Då vart jag ett offer typ. Hans lillebrorsa hade sina polare där så dom sköt softägan, haha pallar skriva air gun det va fult. Aja dom sköt de på mig, mm tajta jeans på låren och röven, hur nice?!?!!? BLä haha. Låg liksom på studsmattan och typ skrek xd Aja, nu är jag hemma. Ska käka middag, får se vad som händer sen. Tvekmacka om jag hinner vad med dom, men kanske? Heeeeeh`

Hahaha så jävla ägd. Älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0