GALÄT

Hei bloggis. Kom nyss hem, satan va skönt det var att komma in!!! åh! Har vart på badholmen hela kvällen, sådär kul.. När "männen" får i sig lite för mycket dricka börjar dom helt plötsligt reta upp sig på små små saker på varandra, osv! Inte nice alltså, haha.. Skjutsa hem Malin och drog på gasen som satan efter det!! Körde i mörker, är det på vägen innan man kör in till mig, landet ni vet hehe. Och nu ska jag  göra det skönaste som finns typ när man kommer hem på helgerna. Sova, alltså, man är helt kall och astrött och bah boff så sover man!! Åh älska, aja bloggar mer imorn tjo

solariet idag - märks knappt att jag låg där inne i 20 min :( buhu, jag somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0