HAHA

Lolnu ser jag att det fan är kort :( Haha, om man drar i det tar det slut bah poff! :// Aja, det växer ut snabbt igen, typ? ska typ klippa av allt, efter sommarlovet då. För jag vill ha långt på sommarn, haha. Då kan man kolla tillbaks o bah åååh mitt hår hahaha.. Längre än så jag hade innan har jag aldrig haft, och mycket längre än det tänker jag inte ha breh. Men äre värt att klippa av det? Haha skitsamma.. Ska åka och köpa kanske ett par skor om vi hittar här i centrum bara med mamma. Och hårfärg oxå! Haha slår på stort, nä men asså, typ utväxten osv. Lite ljusare tror jag, men det kommer bli mörkare haha.. Ursäkta webcam bilder hela tiden btw men mamma vet inte vartk kvittot till kameran är :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0