HAHAHA SARA O ALICE JEFLA NOOBZ

Hej bloggen, nice? Nej. Eller tja, hemma nu. Har klarat av längsta skoldagen, katjing breh. Nej men aa matteprovet gick... Öh sämst, sen hade vi bild i 100 min, favoritlektionen <333 Nja. Eller på ett sätt är den faktist det, ni vet. Springa runt o kladda, love it. Speciellt när man får göra det på sina kompisar!!! :D Fast det var mer Erik som kladda på mig, fick ett unibrow, helcoolt jö. Men jag lyckades bara få till typ två streck i hans ansikte. Viktor fick oxå heheheh, yäy. Nej nu jävlar ska jag äta mellis, är så jävla hungrig, vill ha godis oxå :( Aja bloggar sen tjo

Ja visst, emil är skitsnygg! har honom på box

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej största förebild! Du ät helt amazing! Jag beundrar dig mandis! Så himla kul att du gillar Emil, vi får typ ha filmkväll någon kväll. Med massa godis och saft! Puss, älskar dig och ditt liv!

2011-05-05 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0