HEH

Glömde att skriva kom jag på haha. Eh, jag pappa och Rasmus åkte till landet igår, för att gå på min kusin Dennis konfirmation (fattar fortf inte varför han inte ska gå med mig för) Men nu är ju det försent.. Haha aja, sen sov vi där och lekte med valparna o grejer, OMG!!! seriöstt... Men det är lite jobbigt oxå, dom släppte ut alla på gräsmattan för dom skulle äta. Och då var det bara jag ute, eller emilia sprang runt typ.. Sen när dom va klara, vad hade dom tänkt att dom skulle göra då?? Haha snacka om att jag fick lite träning... Sen idag vare nåt mer i kyrkan, men när jag vakna hade jag typ feber, fyfan jag låg typ o grät, så jag stanna hemma från den. Men pappa kom och hämta mig och Rasmus när det var mottagning eller vad det heter hos Dempaaa.. Och aa nu är jag hemma. Ska äta middag snart, fifan va hungrig jag är

Här har vi Arthur haha!

Asså det är ju liksom kull A så alla heter nåt på A!
Alice, Amber, Ariel, Aska (aka muschen) Arthur, Alvin, Algot, Ajax och en till... Men det kommer jag inte ihåg haha, va taskig jag är :(

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahahah random, men du är grymt lik din far ;D <3

2011-06-23 @ 00:52:39
URL: http://ssverke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0