HEJ BLOGGEN

Dan efter valborg, äre idag alla är bakis? Haha alla förutom jag och mina polerz, typ. ÄGDA. Aja, vare kaoz igår? Det va ju typ askefft, fan i hacksta vare typ asmånga som blev misshandlade? :s Aja skitsamma.. vi hade väl kul... Nej inte så jätte, ellerjo det blev kul sen när typ alla drog haha, Elias skön du e. Aja, nu har Jocke Linus och Calle dragit, så jag ba sitter här o chillar lite.. Sebbe ville leka jag bah aa visst. Sen bah aa marcus e med oxå. Jag bah heeeell no. Jag vill inte va med marcus haha! Så då lacka typ Sebbe. Nu sitter han och säger att han ska komma hit med moppen, wtf. Nu kalla han mig cp, jaså!!! Aja, ska typ bara va hemma idag, städa. LOL IGEN!!! Omg va jag städar, värsta hemmafrun jag svääääär!! Aja brb

lilla bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0