HICKA

Tjooo.. Som nästan alla vet (dom som bloggar iaf) så gick det inte att publicera inläggen igår, eller det gick men domkom inte upp. Men nu så..! Hehe, hemma nu. Har vart på utv samtal. Det gick väldigt bra faktist breh! Fick lite donken och nu ska jag tvätta min väska, så sjukt jävla smutsig. Eller den är ju vit, så när jag har jeans färgas det av och väskan blir blå -.- Asfult!! meeen ja. Idag i skolan vare kaoz, eller de va knas i klassen haha... Fan kul ju! Ih jag är glad, vetefan varför, jag är ginger!! Haha nej men mitt hår e typ rött :p Nice. Sen snart ska jag sätta på Hjälp jag är en fisk. Så jävla bra, aja bloggar snart. När jag har lagt i väskan i tvätten, eller aa badkareet hehehe

Ljuset i omkl rummet e kaos haha. förra veckan

Kommentarer
Postat av: della

äslkar hjälp jag är en fisk lol

2011-05-10 @ 09:22:34
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0