I SMELL COCONUT

Hihi nice! Har precis duschat, sitter och snackar med Saga på facebook nu. Hon sa nyss att Tonkan ligger på sjukhus :s WTF!! Inte Tony... :// Jag vill inte. Så nu kommer vi säkert ha äckel anne stigare aslänge oxå, yey fuck it. Aja, imorn äre golf på idrotten, nirr? Nja inte så värst hehe, det suger om jag ska vara ärlig!!! Men det är lite nice, för då kan man dra en donk på vägen dit eller hem (a) Hur nice? Aja ska försöka välja kläder tills imorn, lol nej det kommer inte gå, brb!

Carro bebis <333333333333333333333333333333 visst vill vi tillbaka till USA? aa det vill vi

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej mandis! Först vill jag bara säga att du har väldigt bruna ben, såååå fint! Du är sååå snygg! OCh så ville jag säga att jag tycker synd om dig, det måste vara jätte hemsk att din lärare ligger på sjukhus och ännu värre att ni måste ha en dålig vikarie! Stackars dig! Finns <3



Puss, älskar dig och ditt liv!



PS. Jag hatar också golf DS.

2011-05-05 @ 13:50:10
Postat av: Annelie

Vad beteyder donk? Hihi.



Puss, älskar dig och ditt liv! Glöm aldrig det! <3 Om livet är jobbigt någon gång kanske. <3

2011-05-05 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0