IF THE HEAT IS KILLING ME - I WANNA DIE MORE

God damn va lökigt det är ute!! Omg! Haha, slutade 11.20 idag, helt ok! Sista lektionen va vidrig, äcklig vikarie vi har, no shit han är den värsta jag har haft. "Vi säger såhär, om du stannar kvar får du frånvaro och om du går får du närvaro?" Vadå muta mig?! Klart som fan jag stannar för att retas. Äcklig. Aja, efter det drog jag och några till kanalen och chilla där, asnice! årets första dopp oxå, rätt äcklig egentligen, men wtf! Haha mysigt att lastbilsförare typ körde av vägen för dom blev så kåta... Kryddarn men ja. Sen gick vi till donken och mamma fick komma med ett par nya shorts, mina trosor var inte så bra att bada i om man säger så. Men aa, nu är jag hemma, efter att ha typ dött på bussen.. Lovar, Nicke är död innan han hinner komma hem haha, nu - solstolen

Fan va fräscht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0