ITS FRIDAY

Och det är rätt okej!!! Det som är ännu mer okej är att vi slutade 11! Omg haha, så nu är jag hemma, rätt soft! Det va väldigt "deppigt" på HKn. Vi hacka lök, hehe. Men det va mys, det blev snabblasagne, inte pastasallad :D MIn och Lisas blev awsum, asgod hehe. Typ. Om man har mycket ost (a) haha älska smält ost breh. Aja nu ska jag typ kolla klart på HP tror jag.. Juste, så jävla störande. Varje dag när jag kommer hem och det är låst, då sätter jag ALLTID i skåpnyckeln först, asstörande! Haha blir så jävla lack xd Aja bloggar snart, tjo

På syslöjden imorse, ffräscha brudar aight?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lasagne. I löve! Vad är HP? :/ Åå. du är så snygg. Dina kompisar med!



Hihi. VA kul det där med nyckeln. Det händer mig också :) Puss, älskar dig och ditt liv!

2011-05-06 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0