JAG ÄR RÖD - SO WHAT?

Tjatja, jag äger på att uppdatera, javeeet. Haha ba nä? Aja, jag pappa Rasmus och Emil drog till sollentuna. Skulle köpa crosshjälm och typ skor, asså crosskor eller aa, till honom och moppehjälm t mig! :D Haha det fanns en sort. EN. Jävla tur att den va svinsnygg då! Haha, till alla er som säger att jag har stort huvud (erik) jag hade XS ?! Wtf.. haha aja. Käka middag nyss, det blev en väääldigt hetsig konversation. Min mamma är så jävla dubbelmoralisk så det är inte sant!! Haha hon sitter o tuggar med öppen mun, två sek senare: Amanda stäng munnen!! Osv. Sen kommer Rasmus med en "Röd" knapp, asså sosseknapp på tröjan, så frågar hon varför lalala. Han är tydligen ledare för det politiska i typ elevrådet eller nåt i skolan? Skön? Ja haha. Så de vart hets, så jag tar upp handen och säger, Vi gillar olika!!! Då säger pappa typ, cathrin du brukar ju säga att du ska tänka spegel. (TYP) så bah tar Rasmus fram sin hand och bah, jag ser bara rött.. HAHAHA mamma bah omg. Okej ni kanske inte fattar, jag schabblar..

Men vad jag vill komm fram till, är att jag är precis som min mamma, och hon är precis som mig. Sådan mor sådan dotter. Och de fula är att jag sitter och lyssnar på "I got it from my mama" Hahaha orkar inte


aaw va söt hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0