LÄNGESEN

Så jag drar en Hiss/Diss!
Börjar med Hiss va?
Vädret - Seriöööst asnice!! nu kan man gå med shorts och typ linne utan att frysa. Och när man kommer hem från skolan, vad äre man gör då? Jo klart som fan man klär av sig och bah lägger sig i solen med Ipoden?! Och checkar in i solstolen såklart lol ;)
VB - Haha! Lol att jag hissar videobutiken, MEN. Om man på kvällen när man är med massa, antingen hemma hos någon eller bara ute, blir sugen på typ godis. Då går det inte med Ica eftersom dom stänger 21. (idjuts) och Statiol bah jaaa 9.90 kr hektot. Typ. Osv. VB är iaf någorlunda billigt? Jaja, tack iaf!! Haha
Chatroulette - Hahaha så jävla soft, om man har tråkigt vid datan ( NÄR MAN ÄR MED EN KOMPIS ) haha inte annars, då äre bara att checka in där. Asnice!! Fast inte när man får en surprise liksom, men om det är schyssta bois, som man bah kan snacka med liksom, svinschysst!
Diss
Att spotify inte är gratis längre - Ah jag kan ju bara säga att det suger
När balsamet är slut i duschen - Paniken som sprider sig i min kropp då går inte att beskriva! Helt sinnes, haha. Jag som har så jävla tjockt och mycket hår på huvet och rätt långt, det blir så jävla jobbigt att borsta. Seriöst står typ och sliter i en kvart! Tur att jag inte är håröm då...!

Valborg - Förlåt men så jävla överskattad högtid. Bara en ursäkt till att folk ska få supa till riktigt mycket. Supa sig så jävla fulla så dom åker in på Maria Pool. Fan, skicka in hela bunten där ist!! Heh

Obs obs hihi, detta är ett tidinställt inlägg, heheh smart jag är (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0