PLATT VS LOCKIGT

Sådärja, nu har jag duschat - rakat benen haha! Bäst så, hohoho.. Vill ju inte att någon ska bli rädd? Nja inte rikigt så. Håller på och fönar håret, eller tog en liten paus för att blogga hihihi, allt för er <3 <3 <3 Egentligen behöver ja inte föna, det torkar ju liksom ändå någon gång, men det blir så jääävla mycket lättare att platta imorn då! Annars är de förjävliga lockar som verkligen inte vill bli platta, skitjobbigt! Så på såsätt får jag mer tid på mig imorn, katjing! Aja nu skrev jasmine, tjo

Vart fan är min den här tröjan?

Kommentarer
Postat av: ingen

varför har mamam din blogg som startsiad? jag har tröjan i min byrå lLOL

2011-05-26 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0