THE BOONDOCK SAINTS

Breh, nice. Satte nyss på den och har käkat middag, känns bra! Men nej fyfasen vad jag inte vill gå till skolan imorn haha! Helt seriöst jag har blivit tjock o lat. Det är ju inte kul, man lär ju springa med Ipoden? Haha. Ska iaf springa med Ida. Vi måste peppa varann, min lilla gullegris hihih. HAHAHA Ida jag ska böja dig som ett C! Remember? Haha tider, varje gång i omkl rummet börja jag och Ida bråka, med fight o grejer. Haha ssskitkul. Lol nu ska Crilleboi tanka den, copycat? Ja wtf. De klart, aja nu svamlar jag. - Igen

du får gärna köpa några gula jävlar, så betalar jag dig sen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå jag hejar på dig!!

2011-05-05 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0