< 3

Vexxi ([email protected]) om AHHH OMG:
Hej älskade Amanda! 
Gud va jag saknar dig din bajskorv!!!!
Jag bara undrar om du skulle kunna lägga upp videoklippet när alina sjunger och spelar för skulle så gärna vilja höra den :P
Föresten när ska vi träffas??? 
I LOVE YOU!!! <33333333333333333
ÅÅÅÅH Veera!! Jag saknar dig meeeeer! Ja det kan jag, på facebook då va? Asså grejen e den att det klippet är på Ipoden och jag har inte riktigt koll på vart den är hehe, men kan leta upp den! Kan vi inte vänta tills att träffas när efterträffen är???? Då blire mycket roligare!! Hahaha :D Eller aa, jag vet inte. Fan har du fått tillbaka din mobil??? smsa mig isf 0703344895, älskardig booooo ♥

Kommentarer
Postat av: Vexxi

Wiii! ^^ <3

2011-09-11 @ 21:42:39
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0