EN SAK NI KANSKE INTE VISSTE

Jag älskar att t ex ligga och lyssna på musik som jag lyssna på för flera år sen. Då kommer jag ihåg liksom personerna jag var med, vad jag gjorde t ex just den dagen osvosv, samma med lukter. Jag sparar alltid gamla parfymflaskor, för att just göra såhär, haha jättemuppigt.. En av mina parfymer som jag hade förra året, i vintras typ, heter typ 21. Blandade alltid den med strawberry-bodybutter.. Åh haha får minnen av att bara skriva det.. Hihi

1990 nånting - solklar! Sandhamn med Julia....... 08? Åh
Viking - Magaluf förra sommaren, med typ tess o sophie
One - alla raster i caffan, vet inte varför
Face down - tiden då jag va med Maja typ varje dag! Åh saknar det, när vi stod inne på hennes toalett och jag skrek när hon tröck igenom nålen i örat på mig, och inte fan blev det bättre när örhänget skulle i.. AJAJ
Wavin flag - Klockren AROS!!! ÅÅÅHHH innan varje match i Tomas bil!
Paper planes - varje hemma fotbollsmatch, haha! Sen varje gång man hörde den drog alla dansen :')
Det finns sååå mycket mer men ja här har ni lite heh


People may change, but memories does'nt. AND THANK GOD FOR THAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bråkaru med sebbe? :/

2011-09-02 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0