FAKTISKT

Tjena bloggen, idag har inte uppdateringen varit bäst hehe. Men det kan ju bero på att jag gick upp 6 imorse och drog på cup i uppsala... Det gick...... Sådär va! Kom hem vid typ fem och då drog jag direkt till sporthallen och kolla när mina kompisar spela match, dom hade oxå cup förstår ni! Sen efter det skjutsa jag Emma till Ludvig och sen hamna vi alla i sporthallen igen - knasigt det kan bli hihi! Sen hamna alla hos mig men jag schasa iväg dom för Leo är här ! :D och Freppa och Arvid är oxå tydligen påväg, fett nice ju. Det är då alltså hjon från mitt konfaläger, folk som har konfirmerat sig år innan, 1-4 år.. Så dom äldsta i år var 92or, som Leo.. Jaja vem bryr sig? Hehe.. Sen kom Adde till mig helt asrandom helt själv hahah söt. Danne och Rasmus satt tydligen på bussen och då drog vi fyra till donken för jag hade ej ätit någon middag... Heheh asgott!!! Danne käka 5 cheese!!!! Omg! Sen såg vi en räv. Asså på donken, asäckligt. Nu är jag hemma och fryser. Wä'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0