FÖRSTA SEPTEMBER

Börjar inte hösten komma då..? Nice!! Åh typ asnice ju!! Aja, hejhej, läget? Här är det svinbra! Sjukt sliten brud haha! gud jag va typ död i skolan idag, osminkad osv. Men sen vid halv ett hade ju vi skolfoto så då stod alla brudar i klassen ett bra tag innan och piffa till sig! Haha för ett litet foto liksom?! Jaja är man tjejig så är man hihi. Jag stod på standard platsen, mittenraden i mitten, 3e året irad haha! Så man ser ju typ mig först, yeay. Man ser ju direkt att klassen är bra då lol! Imorn ska jag tydligen fotas igen, nice?! Jag och Saga, elevrådet haha. Just nu ligger jag i sängen, har precis gjort klart SO inlämningen om ryska revolutioen, väldigt ointressant arbete alltså! Vladimir och Olga. Hihi. Oj nu såg jag att jag hade glömt ett helt stycke... OHfuck. Hur gör jag? Orkar fan ej göra om!! Blä, jaja bloggar mer snart!

jag behöver dig de bara e så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0