LATE NIGHT TEXTING WITH THE PERSON YOU LIKE

Det var tider det... Händer inte ofta nu kan jag säga, jaja whatever, sitter i sängen, ska sova. As otagg på att sova, men jag har inget annat att göra och vet att jag kommer vakna inatt så då får jag ta igen den tiden nu, smart? Vet! Har varit med Emma och malin lite ikväll, vi gjorde ingenting. Helt plötsligt var Marcus, Ritchiie och Viktor. utanför emmas hus typ. Lol hade vart hos mig, cute! Otur att jag inte ville va med dom då, speciellt inte viktor, lol palla honom? Aja ska sova nu wä peace. DELLA FUCK U

Åh du e ju för gullig Sara!!

Kommentarer
Postat av: s

Du är gullig min Mandis! Underbar är du också!

2011-09-02 @ 22:13:12
URL: http://ettparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0