SOMEONE LIKE YOU

Hej hej. Vgd? Jag sitter nere i köket och lyssnar på musik i mitt headset xDxP ^^ Steelseries siberia, rosa hihihi. Lol använder det aldrig, värsta gamingheadsetet juuu.. JAja.. har precis beställt lite saker från nätet med mamma.. Iiih.. Haha läskigt för min moster tipsa mig om det. Så bah kollar jag din blogg Vera och vem har inte gjort samma? Hahah! Läskigt juuu.. Idag vare en jääävligt degig dag, alla va typ aströtta haha! Trots att jag gick upp i tid (!!!) och hann äta frukost. Gjorde en macchiato (?) med 7 sockerbitar i. 7. Först blir det sockertoppar, sen sockerdalar. Haha Erik.. (': Våran förratränare, jaja. Eh jag har väldigt mycket plugg. FML!! Så imorn ska jag typ sitta och göra svenska heeela eftermiddagen..... Eh? Bloggar nån gång när jag har tid heheh tjE

innan skolfotot... ahhhh shit nu blev jag taggad på att se de juuu

Kommentarer
Postat av: Mica

AMANDA! Hittade just din blogg, visste inte att du hade en! Saknar dig galning! puss

2011-09-19 @ 21:30:11
URL: http://micahelger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0